MyFiles on helppo ja nopea palvelu ottaa käyttöön omatoimisesti, ja parhaimmillaan siihen kuluu aikaa muutamia minuutteja. Ymmärrämme kuitenkin, että aina organisaatiossa ei ole mahdollisuutta laittaa liiaksi aikaa tai vaivaa palvelun pystyttämiseen, varsinkin jos käyttäjämäärät ovat suuria ja käyttöoikeudet moninaisia.
Tästä johtuen tarjoamme asiakkaillemme Avaimet käteen -palvelun, minkä ansiosta käyttöönotosta ja perehtymisestä ei koidu lisävaivaa, vaan me teemme kaiken valmiiksi, jotta aloittaminen on mutkatonta.
1. Esittely- ja määrittelyworkshopin
Esittely- ja määrittelyworkshopissa käymme ryhmässä läpi MyFilesin tärkeimmät ominaisuudet ja toimintalogiikan. Selvitämme myöskin organisaation vaatimukset, tarpeet ja halutun toimintatavan, jotta MyFiles vastaisi rakenteeltaan mahdollisimman hyvin organisaation toiveita hyvästä sopimusten- ja kokoustenhallinnasta.
2. Palvelun perustamisen
Rakennamme valmiiksi metatietorakenteen toivomustenne mukaan. Perustamme käyttäjätilit sekä annamme käyttäjille käyttöoikeudet oikeisiin kategorioihin ja tiedostoluokkiin. Perustamme myös halutut lisäpalvelut sekä kytkemme tarvittavat O365-integraatiot päälle.
3. Käyttöönoton
Koulutamme pääkäyttäjät paikan päällä sekä esittelemme teille perustetun palvelun toiminnallisuudet. Käyttöönottokoulutuksessa käyttäjät saavat varmasti hyvän pohjan MyFilesin käyttöön.
Hinta: 1500€ (Ei sisällä alv. Käyttäjäkohtaiset maksut ja lisäpalvelut veloitetaan erikseen)
Turo Juhantalo
Business development, Private business, PwC Finland
puh. +358 40 579 51 42